Vandaag, Woensdag 10 december 2025 is de Internationale Dag van de Rechten van de Mens. Natuurlijk is dit thema het hele jaar belangrijk, maar vandaag staan we hier extra bij stil. En daarom hijsen we de Mensenrechtenvlag bij het Huis van de Gemeente.
Mensenrechten zijn nog lang niet overal vanzelfsprekend en daarom moeten we aandacht blijven besteden aan dit belangrijke onderwerp.
De Mensenrechtenvlag is een symbool voor gelijkwaardigheid van ieder mens op deze aarde.
Bron en foto: Facebook Gemeente Peel en Maas