Kindmonitor 2025: Vertel ons hoe het gaat met jouw kind!

Vanaf 22 september start de Kindmonitor 2025 ook in onze gemeente. Heb jij een kind tussen 0 en 12 jaar? Dan ontvang jij binnenkort een uitnodiging van de GGD om een vragenlijst in te vullen. De vragen gaan onder andere over de gezondheid, leefstijl en woonomgeving van jouw kind.

✅ Waarom meedoen?

Jouw mening vertelt ons wat kinderen en ouders in onze gemeente nodig hebben. Zo kunnen we activiteiten en plannen daar beter op afstemmen. Denk bijvoorbeeld aan speelplekken of ondersteuning voor ouders. Hoe meer ouders meedoen, hoe beter wij weten wat er speelt in onze gemeente.

📬 Let op je brievenbus!

In de week van 22 september ontvang je een brief met een persoonlijke code. Vul de vragenlijst in en maak kans op een VVV-cadeaubon of Keuzecadeaukaart van €50! 🎁

Kijk voor meer informatie op 👉https://obi41.nl/4xpntncv

Bron: Facebook Gemeente Peel en Maas

Deel dit bericht:

four friends of preschool kids playing lying on the grass in the Park on a summer day