20 jaar, wat een tijd, waar is die gebleven?
Wat een mensen hebben de revue gepasseerd.
Kleine-Grote
Dikke-Dunne
Met krullen en kale
Veel deelnemers hebben we verwelkomt, van vele ook afscheid genomen.
Wat hebben we gelachen, maar ook gehuild.
Gefoeteld en gespeld.
Geschoffeld en om geschoffeld
Gepoot, gemaaid, gesnoeid, geveegd, geharkt en gepoetst.
Geschild, gekookt, gebeden, gegeten en afgewassen.
Gewandeld, gegymd, gefietst, met de huifkar er op uit.
Lekker ergens een stuk vlaai met koffie en ijsje op het terras.
Dozen koekjes,
kannen vollen koffie en thee!
Dit hebben we allemaal samen gedaan,
zonder u was dit niet mogelijk!
Zonder al onze hulpen al helemaal niet.
Alle medewerkers en vrijwilligers.
Dik-Dun
Grijs en gekleurd.
Met of zonder bril.
Zelfs met een gehoor apparaatje.
Mijn kinderen Anne en Lei, actief betrokken, nu meer op de achtergrond.
Met alle stagiairs, sommige nog steeds dichtbij, sommige nog steeds in de zorg en sommige zijn wat anders gaan doen.
Met z’n allen hebben we De Paddestool gemaakt zoals iedereen haar kent.
Een warme en geborgen plek voor ons allemaal.
Zonder jullie was dit niet mogelijk, Dikke dankjewel hiervoor!
Met jullie allemaal gaan we nog wel even door!
